Inleveren

20 juni 2019 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Gisteren zijn we naar Brampton gereden, dit is een plaatsje naast Bolton, waar we de camper in moeten leveren. Maarrrrr eerst naar de outlet van Tommy Hilfinger,waar we weer vanalles gekocht hebben, ook iets voor mijn vader en moeder😋.Het was gisteren nog mooi weer, de camper stond naast de speeltuin, waar Fenna nog heerlijk gespeeld heeft met andere kindjes. Achter onze camper stond een camper met een gezin met 3 kinderen.We hadden nog van alles over, wat zonde was om weg  te gooien, zoals hele trees met flesjes water, groot pak toilet papier enz. Rick en Denise hebben ook hun kinderen autostoeltje en een bal aan dat gezin gegeven, ze waren er heel erg blij mee, dus een goede daad😉.Denise en ik hebben ieder in onze eigen camper de koffers ingepakt en alles opgeruimd en gepoetst. De dag vliegt weer om en is het tijd voor te slapen. En morgen, zoals Sylvia zegt, New York here we come🗽

1. Tiny:
    20 juni 2019
    nou nou ,mooie kers op de taart
  2. Anja Berendse:
    20 juni 2019
    Veel plezier in New York, niet te veel kopen.
  3. Maria en albert:
    21 juni 2019
    Aan alles komt een einde jammer . Nu moet ik weer een andere invulling vinden bij mijn ontbijt. Gelukkig hebben jullie de laatste dagen nog mooi weer gehad. Is het afscheid nemen wel wat moeilijker maar wel vriendelijker he. Doe de groetjes aan iedereen en koop niet zo veel. Arme Frans moet alles tillen. Tot gauwxxxx.