Back to toronto

28 juni 2019 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Vanmorgen rustig aan gedaan, want het vliegtuig vertrekt pas vanmiddag. Voor de laatste keer in de yellow cab. Je houd echt je hart vast als die door het verkeer rijden,Amsterdam is er niets bij. Het gaat steeds maar net goed,maarrrr we komen er wel hihihi. We zijn ruim op tijd op het vliegveld. Frans werd helemaal gefouilleerd, tja ze hebben criminelen meteen in de gaten😂.Iedereen moet zelfs zijn schoenen uit doen, en zoals ik mijn slippers😱.Niets aan het handje, ik zie er eerlijk uit😜.Dus Nederland de kans is groot dat ik terug kom😉.We zitten nu onze tijd te vullen totdat we kunnen boarden, wordt vervolgd. De reis ging voorspoedig, in het vliegtuig zat ik tussen 2 jappen, rechts van mij was aan het slapen en links van mij zat met de camera aan het raam geplakt, dat was Frans😂.We kwamen bij het hotel, we hadden een luxere kamer voor de laatste nacht geboekt, met een bubbelbad in de kamer. Bij binnenkomst was het wel een ruime luxe kamer met 2 grote tv's, (wat moet je in hemelsnaam met 2 Tv's) maar geen bubbelbad in de kamer, dus we dachten dat we de verkeerde kamer hadden gekregen. Terug naar de receptie, wat blijkt nu het bubbelbad zit in de badkamer, gewoon in de badkuip. Dit was niet wat wij geboekt hadden, maar technisch gezien, tja een bubbelbad is er. Maar daar is het laatste woord nog niet over gevallen. We zijn beneden in het restaurant van het hotel gaan eten, er was 1 jongen die alles moest doen, op het eten maken na. Werkelijk die jongen had totaal geen manieren.Hij neemt de bestelling op met de handen in zijn zakken, kijkt televisie, geen vriendelijk woord, hij vraagt niet eens of Frans een glas bij zijn bier wil, zet gewoon het flesje neer en loopt weg, hij gaat terwijl er verschillende tafeltjes vol zaten gewoon achter een scherm zitten en op zijn telefoon spelen(we konden hem gewoon zien zitten)enz enz.Daar moest echt undercover boss eens komen. Frans kreeg zijn voorgerecht en hoofdgerecht gewoon tegelijk voor zijn neus gezet, dus 1 van de 2 moest hij koud eten. Maar na het eten zijn we toch naar onze kamer gegaan om gebruik te maken van 1 tv hahaha. Morgen vliegen we naar huis, ik ben zo enorm blij dat ik iedereen die ik lief heb weer zie en weer kan knuffelen met quincy, ik heb ze wel gemist.

1. Tiny:
    28 juni 2019
    och och ,wat jammer nu van zo,n laatste dag ,maar ook dat heeft wel weer een herinnering ,waar je toch weer fijn op kunt terugkijken ,ik vond jullie reis in ieder geval prachtig ,heb genoten ervan ,en lees je laatste verhaal toch wel met weemoed,Maar zo fijn en vooral zo welkom ,dat jullie weer langzaam naar huis komen xxx
  2. Conny:
    28 juni 2019
    prachtige vakantie hebben jullie gehad, wenst jullie een hele fijne terug reis
  3. Anja:
    28 juni 2019
    Jammer om zo de vakantie af te sluiten terwijl je een luxe kamer had geboekt en idd onbeschoft personeel.
    Maar een ding is zeker jullue gebben een super vakantie gehad en heel veel beleeft.
  4. Maria en albert:
    28 juni 2019
    Jammer he het zit er nu echt echt echt op. Leuk dat Frans zich verplaatst heeft in een Japanner. Gezellig voor jou wat zul jij genoten hebben van de terug reis ha ha ha . En dan boek je ter afsluiting nog een mooi hotel om romantisch met Frans te babbelen en misschien een leuk spelletje te doen , gaat dat ook weer mis. Lekker eten met een gezellige ober zat er ook niet in , nou dan kan ik me voorstellen dat je ook weer blij bent om naar huis te gaan. Het is goed geweest aan alles komt een einde. Wat zal Kim met aanhang en de twee schatten blij zijn om jullie weer te zien en te knuffelen. Wij wensen jullie een fijne thuiskomst en dan zien wij ons ook weer gauw.😚😚
  5. Gerrie:
    28 juni 2019
    Dat is een jammerlijk eind van de vakantie .maar jullie hebben een fantastische reis gehad dat zijn mooie herinneringen. En lekker thuis in je eigen bedje!!!
    Geniet van de kinderen en kleinkinderen weer thuis . En quincy uiteraard .
    Hoop jullie snel weer te zien
    Gr
  6. Sylvia:
    28 juni 2019
    Bedankt dat we mee mochten genieten van jullie grote avontuur. Fijne terug reis✈ en kom goed thuis.😘🤗